sobota, 12 stycznia 2013

A tak poza tym, to wcale nie jest okej, nie jest okej, cześć

Witam :)
Jak jest? Do dupy. Czuję że powoli znikam.Nie ma tamtej Klaudii. Jest jakaś nowa...dziwna. Jest tak obco. Nic mnie nie cieszy. Na nic nie mam siły. Chcę mi się tylko spać.Nie chce mi się gadać.Nie chce mi się uśmiechać.Ale chyba łatwiej jest walnąć jakiś uśmiech niż wszystkim dookoła tłumaczyć co mi jest.Sama nie wiem.Może poważnieję? Bo nic mnie nie bawi.A jak pomyślę o tym ile rzeczy czeka mnie do ferii...to mój stan robi się jeszcze gorszy. Ten świat stał się jakiś czarno biały. Nie.Nie przez śnieg. Tak wiem ^^ Powiecie że marudzę,że jeśli się nie bd uśmiechać i cieszyć to pewne osoby się mną znudzą. Ja jestem teraz sobą.A ten kto ze mną zostanie czy wytrzyma...to bardzo dobrze :) Teraz wyjdzie ile ludzi mnie lubi.Każdy ma gorszy czas nie? No więc nadszedł mój. Kiedyś się podniosę...pewnie wiosną ^^ Tak. To na pewno będzie wiosna ;) Ale teraz...wolę pomilczeć. Wybaczcie mi moją chwilową nieobecność we mnie samej -.-'
Zdjęcia.Nie wiem czy się Wam spodobają. Jak tak to fajnie :) Mają już trochę...kilka miesięcy...nie mam nic nowego.Przepraszam. Dziękuję za wszystko ♥

"Jest tak samo, może tylko trochę smutno
I nie mówisz dobranoc, i nie mogę przez to usnąć
I może trochę pusto, i znowu jest to rano
I znowu uwierzyć trudno, że marzenia się spełniają..." ♥

" A tak poza tym, to wcale nie jest okej, nie jest okej, cześć" ♥




                                      (Aby powiększyć kliknij na zdjęcie)

15 komentarzy:

  1. Klaudia, czytając twój post czułam jakbyś opisywała mój obecny stan. Wszystko jest jakieś takie inne ostatnio. W szkole, i ja, i ty się uśmiechamy, bo inaczej się nie da, pomimo nauki i tych wszystkich lekcji spędzamy tam czas z przyjaciółmi i zapominamy o naszych problemach. Ale w domu wszystko wraca, a już tym bardziej wieczorem, jak kładziemy się spać. No ale cóż, damy radę.:) Miejmy nadzieję, że to minie.:)
    A zdjęcia jak zawsze są rewelacyjne . <3

    Andzia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim bądź razie gratuluję ogromnego talentu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, cudownie opisane :)
    świetne zdjęcia ^.^

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, tak jak zawsze.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne, takie na tapetę :D Hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia jak zawsze wspaniałe! Moim faworytem jest drugie zdjęcie! ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia! zapraszamy do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie martw się . Tez miałam taki okres .
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę talentu do pisania i fotografowania :D <3

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz bo daje mi niesamowitą satysfakcję do dalszego działania ;D

* Jeśli podoba ci się mój blog zaobserwuj ;D ( za co dziękuję bardzo :*)

*Nie bawię się w obserwacja=obserwacja..jeśli będzie mi się podobał twój blog zaobserwuję :)

* Nie spamuj ! Wchodzę do każdego kto komentuje ! :)